Меморганның қызметі туралы есеп

Облыстық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша 2018 жылғы қызметі туралы есеп

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 қыркүйектегі № 983 қаулысына сәйкес жергілікті атқарушы органдарымен және ведомстволық бағынышты ұйымдар арқылы мемлекеттік қызметтердің 201 түрі көрсетіледі (2017 ж. – 191, 2016 ж. – 175, 2015 ж. - 165, 2014 ж. - 131, 2013 ж. - 78).

2018 жылдың ішінде Шығыс Қазақстан облысының тұрғындарына 4 860 407 қызметтің түрі көрсетілді, соның ішінде мемлекеттік органдар және ведомстволық бағынысты ұйымдар арқылы қағаз жүзінде баламасыз қызметтер бойынша – 729 109.

4 131 298 көрсетілген баламалы мемлекеттік қызметтер ішінде:

- қағаз жүзінде, бір-ақ «электрондық үкімет» порталы және (немесе) «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілуге болатын  – 446 231;

- «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы арқылы - 183 921;

- электрондық форматта – 3 501 146 қызмет, оның ішінде «электрондық үкімет» порталы арқылы 349 831, ақпараттық жүйелер арқылы - 3 151 315 қызмет.

Электрондық форматта көрсетілген қызметтер үлесі 84,7% құрайды, өткен кезеңнен 68,9 % жоғары (2017 ж.-15,8%).

Аумақтар бойынша ішкі бақылау қызметтерімен (облыс әкімі аппараты, қалалар, аудандар әкімдері) 188 бақылау іс-шаралары өткізілді (132 жергілікті атқарушы органдар, 56 ведомстволық бағынышты ұйымдар).

188 бақылау іс-шаралары қорытындысы бойынша 1292 бұзушылықтар анықталды, соның ішінде:

1) мемлекеттік қызметтердің мерзімін сақтамау – 14;

2) мемлекеттік қызметтерді құжаттардың толық топтамасыз көрсету  – 210;

3)  мемлекеттік қызметтер стандартында көзделмеген құжаттарды талап ету – 389;

4) бизнес-процесстердің бұзушылығы  – 27;

5) негізсіз бас тарту – 5;

6) мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнамалық талаптардың басқада бұзушылықтары – 647.

Бақылау іс-шаралар қорытындысы бойынша 72 жаза берілді (59 «ескерту» түрінде, 12 «сөгіс», 1 «қатаң сөгіс»). Жергілікті атқарушы органдардың 32 лауазымдық тұлғалары, 39 ведомстволық бағынышты ұйымдардың қызметкерлері жауапқа тартылды,

551 ұсыныс берілді, барлығы орындалғын.

Жүргізілген бақылау іс-шаралар қорытындысы бойынша және «Мониторинг» ақпараттық жүйесіннен шығарылымнан мемлекеттік органдардың  және ведомстволық бағынышты ұйымдардың кесірінен 36 мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің мерзімдерінің бұзушылықтары анықталды, 2017 жылға 21 пунктқа (37%) томен (57 мерзімнің бұзушылықтары).

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына халықтың қанағаттану деңгейі қоғамдық мониторингтің қорытындысы бойынша 2018 жылы 92% құрады, өткен кезеңмен салыстырғанда 22,6% жоғары (2017 ж. – 69,4%).

Облыс әкімдігімен қызметтерді электрондық форматта көрсетуді көпшілікке тарату бойынша әрқашан шаралар қоладынылады (БАҚ жариалау, кітапшаларды тарату, тұрғындардың көпшілік жиналған жерлерде бейнероликтерді көрсету, ақпараттандыру түсіндіру іс-шараларын жүргізу және т.б.) қосымша хабарлаймыз.

«Электрондық үкімет» портал, mGov, «Азаматтарға арналған үкімет» МК арқылы қызметтерді алуды жылжыту бойынша PR-компаниясы жүзеге асырылуда. «Азаматтарға арналған үкімет» Мемелекеттік корпорациясы» КЕАҚ ХҚКО филиалдарында толық маштабты акциялар жүргізілді. Әлеуметтік желілерде 165 мәліметтер жарияланды (Instagram - 8,5 мың қолданушылар, Facebook-2,3 мың).

«Электрондық үкімет» порталын қолданушылар үлесін арттыру мақсатында қалалар және аудандар әкімдіктерінде ауылдық округ және аудандық кітапханалар базасында өзіне-өзі қызмет ету бұрыштары ашылды (301), қызметалушыларға электрондық қызметтерді өз еркімен алуды және ЭЦҚ алуға өтінім беру бойынша кеңес жүргізіледі.

Мемлекеттік қызметтерді электрондық форматта көрсету және ауыстыруға мақсатында 2018 жылы «Е-әкімдік» (16 қызмет) жүйесінің процесстерін жетілдіруге қатысты, «Электрондық үкімет өңірлік шлюзы» ақпараттық жүйесін жетілдіру бойынша жобасы жүзеге асырылғанын қосымша хабарлаймыз. Қызметті алу процессі жеңілдетілген, құжаттарды іздестіру мүмкіндігі жүзеге асырылды, қызметтерді көрсету мерзімдердің орташа 65 күнге немесе 519 сағатқа қысқаруы (автоматизацияға дейін 187 күн, автоматизациядан кейін 122 күнге дейін.

«Электрондық қызметтер орталығы» интернет-порталында 7 мемлекеттік қызметтердің процесстері автоматтандыруға қатысты жетілдіру жұмыстары жүргізілді (өтінімдерді электроннық нысанда беру мүмкіндігі, сыбайлас жемқорлық қатерін төмендету, мемлекттік қызметтерді көрсету рәсімдерінің айқындығы, мерзімдердің 15 күнге немесе 120 сағатқа қысқаруы, автоматизацияға дейін 114 күн, автоматизациядан кейін 99 күнге дейін).

 

 Облыстық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша 2017 жылғы қызметі туралы есеп 


 Облыстық мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша 2017 жылғы қызметі туралы есеп

 Облыс мемлекеттік органдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша 2016 жылғы қызметі туралы есеп

 Облыс мемлекеттік органдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша 2015 жылғы қызметі туралы есеп

 Облыс мемлекеттік органдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша 2014 жылғы қызметі туралы есеп

 Облыс мемлекеттік органдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша 2013 жылғы қызметі туралы есеп

Комментарии (0)




Разрешённые теги: <b><i><br>Жаңа пікір қосу


Парақтың құрылған/өзгертілген күні: 05.09.2014 / 05.03.2019